Sunday, October 17, 2010

mahu matang

entri kali ini sedikit emosi.serious.lebih kepada peringatan utk diri

sambil buat assgmnt OB, tgk tv9 cerita lillahitaala

rita rudaini isteri yg curang terhadap suami, terleka.hanyut kerana mengenali boss yg hensem dan kaya akhirnya mengandung. suami (zamarul hisyam) kaki patah.

aku kutuk gila vavi kt rita sbb main dgn tony eusoff (boss dia yg kawin ngn datin tua kaya sbb nk kaya cepat)

tp bila dah penat mulut terkumat kamit membaca semua kitab carutan,
baru terigt diri sendiri, terpandang diri sendiri

aku sendiri pun xbagus. xberapa betul. xberapa lurus. xberapa telus

kadang2 bila kite mengutuk2 benda tu yang akan terjadi kt kita

malah skarang aku lagi berfikir, sebelum aku menghukum seseorang, aku akan fikir balik
"kalau aku di tempat dia?"

maka itu akan buat aku terkedu.

buat aku lebih muhasabah

buat aku lebih MATANG

masa yang ada ini,aku mahu cuba. . . . .

cuba baiki diri,penuhi diri dgn ilmu

maka akan jadi yang lebih baik utk DIA :)

aku tunggu ITU sampai. . .

terbaik ITU utk DIA

akan tiba

tapi nanti. . . . . . . bukan sekarang ya? ;)


2 comments:

T.E.M.B.U.N said...

betul
kadang-kadang wik pun pk yang sama
neway zik
if ada wik sakitkan hati zik
wik minta maaf ye
i love u more

miss.azzy said...

alololo wik :)

u r too nice to me.

kdg2 azi sendiri malu xdpt jdi kawan yg baikk utk wik

selalu tabik spring kt org yg selalu igt kwn

azi xmampu buat semua tu :(